تفاوت بین میکروبلیدینگ و کاشت ابرو

ابروها نقش مهمی در زیبایی دارند: احساسات شما را نشان می‌دهند، چشم‌های شما را برجسته می‌کنند، ویژگی‌های شما را تعریف می‌کنند، صورت شما را شکل می‌دهند و در تعاملات انسانی مؤثر هستند. بنابراین خیلی مهم است که ابروهای شما چطور به نظر برسند.

میکروبلیدینگ و کاشت ابرو- کدام‌یک بهترند؟

متأسفانه همه با ابروهای کامل و بی‌نقص متولد نمی‌شوند و برخی افراد از روش‌های مختلفی کمک می‌گیرند تا ابروهای آن‌ها خوب به نظر برسند اما دو گزینه ماندگار و طولانی‌تر برای جذاب‌تر کردن ابروهایتان وجود دارد شامل: میکروبلیدینگ و کاشت ابرو.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یعنی سایه و هاشور زدن ابروها با قلم و جوهر تتو که با استفاده از ابزار خاصی انجام می‌شود. اولین قدم در میکروبلیدینگ انتخاب شکل و اندازه ابرو است. سپس متخصص با استفاده از ابزار میکروبلیدینگ خطوط نازک و ریزی را همچون ابرو رسم می‌کند.

به‌منظور کاهش درد، در ناحیه‌ای که قرار است میکروبلیدینگ انجام شود، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌گردد. این عمل حدود دو ساعت طول می‌کشد و در دوره نقاهت از خیس شدن ابروها باید جلوگیری کرد، یعنی تا یک هفته صورت خود را نباید بشویید. همچنین ممکن است در هفته اول نقاهت دچار خارش ، قرمزی و تورم خفیفی شوید که امری طبیعی است.

بهبودی کامل ممکن است حدود 2 هفته طول بکشد. ماندگاری میکروبلیدینگ به‌اندازه یک خال‌کوبی معمولی نیست. در ابتدای بعد از عمل ممکن است ابروهای شما تیره‌تر به نظر برسند اما رنگ و خطوط آن به‌تدریج محو می‌شوند. ماندگاری آن حدوداً بین یک تا سه سال است و بعدازآن نیاز به ترمیم است. هزینه میکروبلیدینگ بسته به مهارت متخصص تقریباً بین 200 تا 1100 دلار است.

کاشت ابرو
کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو شامل برداشت موهای پوست سر شخص و سپس کاشت آن‌ها در ابرو است. این روش، یک‌راه حل دائمی برای داشتن ابروهای طبیعی و جذاب است. همچون میکروبلیدینگ، اولین قدم در کاشت ابرو تعیین اندازه و شکل دلخواه شماست. هنگامی‌که این کار انجام شد، پزشک در هر ابرو، بالای 300 گرافت پیوند می‌زند.

هر گرافت یک‌بار پیوند زده می‌شود و معمولاً دارای یک یا دو تار مو است. کاشت مو یک روش دقیق و پرزحمت است و ممکن است شش ساعت طول بکشد. بعد از عمل، ممکن است احساس تورم، قرمزی و پوسته‌پوسته شدن داشته باشید. دوره نقاهت حدود دو هفته طول می‌کشد و نتیجه نهایی را طی یک سال مشاهده خواهید کرد.

کاشت ابرو یک روش دائمی است و فقط با یک عمل می‌توانید آن را انجام دهید. همچنین بعد از 6 ماه تا یک سال، اگر تمایل به افزایش تراکم موهای ابرو داشتید می‌توانید دوره دیگری را انجام دهید. هزینه عمل بستگی به پزشک، محل زندگی شما و همچنین میزان مویی که برای درمان نیاز هست، دارد. به‌طور میانگین، قیمت کاشت ابرو می‌تواند بین 4000 تا 7500 دلار باشد.

کدام‌یک بهترند؟

روشی که برای بهبود ابروهای خود انتخاب می‌کنید به اهداف شما بستگی دارد: به دنبال راه‌حل کوتاه‌مدت هستید یا بلندمدت؟ ظاهری که مدنظر شماست چگونه است؟ برای زیبایی ابروهای خود چقدر هزینه می‌کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.